Hubni do plavek s radostí:)

24. června 2010 v 16:18 | bOni€♥ |  Diety

Hubněte s radostí!

S pomocí této diety se přesvědčíte, že je důležité udělat si na hubnutí čas.

Když si každé jídlo v klidu vychutnáte, ztratíte nadváhu a zvýšíte šanci, že si štíhlost udržíte.
Trik se salátem
Jedna vydatná porce zeleninového salátu před obědem dodá organismu dostatek vlákniny, která ztlumí pocit hladu. I dušená zelenina jako příloha se postará o to, abyste snědla méně potravin bohatých na tuky.
Fitness talíř
Na 2 porce: Nakrájejte nadrobno 300 g míchaného listového salátu, 50 g žampionů a 1 červenou cibulku. Z 1 lžičky hořčice, 2 lžic vody, 1 lžíce octa, soli, pepře a 1 lžičky oleje vytvořte nálev. Salát ozdobte 50 g opečené slaniny.

Mlsání je dovoleno
Pokud si občas nedopřejete nějakou sladkost, naroste váš deficit sladkého do obludných rozměrů. I malým kouskem neškodné sladkosti zabráníte nekontrolovatelné chuti na sladké.
Stačí kousek čokolády, sušenky nebo koláče. Ale mlsejte opravdu jen s mírou - přestaňte, když máte pocit, že vaše chuť na sladké začíná být nezvladatelná.
Třešňový koláč
Na 8 kousků koláče: Ze 125 g polohrubé mouky, 1 lžíce moučkového cukru, 60 g másla, 1 žloutku, 1 lžíce vody a z 1 lžičky nastrouhané citronové kůry utřete těsto. Polovinu těsta použijte jako základ, dejte ho do kruhové formy s průměrem 20 cm. Do hrnce dejte 100 ml třešňové šťávy, 1 lžičku cukru krystal a 1 lžíci Solamylu. Nechte přejít varem a nakonec přidejte 200 g zavařených třešní. Třešňovou směs nalijte do formy na připravené těsto. Zbytek těsta nahrubo nastrouhejte na koláč ve formě a dejte upéct.

K zakousnutí
Bez sacharidů se žádná úspěšná dieta neobejde.
Dodávají organismu energii, potřebné živiny a nasytí na delší čas. Ale jen když to jsou ty správné sacharidy - tedy obsažené v celozrnných produktech, v ovoci a zelenině. Ty udrží konstantní hladinu cukru v krvi a zabrání tak náhlým návalům hladu.
Chleba ke svačině
Na 2 porce: Dva krajíce celozrnného chleba potřete směsí z 5 lžic nízkotučného tvarohu, poloviny lžíce nasekaných oblíbených bylinek a půl lžičky křenu.
Každý krajíc ozdobte plátky dušené šunky, rukolou, plátky rajčete a přikryjte druhým krajícem chleba.

Heslo zní: víc bílkovin
Hlavní jídla během hubnutí by neměla postrádat kombinaci s krůtím masem nebo s rybami, které mají schopnost nasytit na delší dobu. Tyto druhy masa totiž obsahují bílkoviny, které organismus umí trávit jen pomalu. Kromě toho bílkoviny podporují spalování tuků.
Treska s pestem
Na 2 porce: Osolte a opepřete 300 g filet z tresky, opečte je na lžíci olivového oleje. Filety pokapejte citronovou šťávou a duste ještě asi 3 minuty, potom maso otočte a proces opakujte. Na pesto potřebujete půl stroužku utřeného česneku, 30 g arašídů, 1 lžíci nastrouhaného parmazánu, 2 lžíce olivového oleje, sůl a pepř. Vše důkladně promíchejte a dejte na rybu.

Hladina tuku
Důležité je, abyste hubla s radostí a byla v psychické pohodě. Proto zapomeňte na kila, ta pro vás nejsou důležitá. Nejde totiž o to, kolik vážíte, ale o to, kolik máte v těle tuku. U mužů by měl představovat 15-20 % tělesné hmotnosti, u žen 24-28 % (samozřejmě záleží i na věku a dalších faktorech).
Zamyslete se
Nadváhu jste nezískala ze dne na den. Proto nečekejte, že se jí zbavíte v krátké době a raději se zamyslete nad tím, jak vyvážený je poměr mezi přijatou a vydanou energií. Rychlé diety fungují jen na chvilku a vedou k jo-jo efektu. Ponechávají svalstvo v nečinnosti a bez výdaje energie, proto je hubnutí beze sportu velmi náročné. Pokud však budete sportovat a budete aktivní, spálíte více energie, než přijmete. A to je ten nejlepší způsob, jak se zbavit nadváhy natrvalo.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama